همچی

همچی
رکامپیوتر-تلفن همراه-ترفند 
نويسندگان
آخرين مطالب

تکست این چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

بیا اسممو صدا کن در گوشم

تهیییی

بیا اسممو صدا کن در گوشم فقط بپا از بین نره هوشم

نورا همه کور شن نور شمع بمونه

شب جمعس شان ( شعن ) به دوره

نمیخوام اصلا بدون ماچ نمیتونم پس یه دونه

ابدارشو بده از شعله بدنت گرممه هر دفعه میگم

من بت حرفایی که الباقی نشنونو با هم باشیم تنهایی

وی شبهایی که ستاره زیاده فقط صدای بالا سرم صدای گیتاره

داره اروم میزنه و بارون میزنه به شیشه ها

داریم کم کم میریم بالا به پیش ماه

رفتیم بالا حالا ماها رو زمین نیستیم

تنت خیسه میچکه رو زمین ویسکی

تو خط انداختی رو بدن بنده بله

چرا اینفد چنگ میندازی ؟ بگو ببینم جنگه مگه؟

 
 

این چیه یه کمر باریکه  / این چیه یه اتاق تاریکه

این چیه این منم اینورم میپرم / میکنم دزدکی لبهاتو

 

دل من بی تو میمیره میگیره زانو غم بغل

بیا پیشم نزار بمیره اون شبو روزامون حداقل

شبا روزامون همه کوتاه زود میگذشتنو غم و سوز

  تو میرقصیدی بالا سر من با تاپ تنگو اون دامن کوتاه

تو تاریکی شب تو باغ مشکی بودن موهات

میرفتیم زیر درختا وای موهات میشد پخش تو باغ

تو میگفتی سردمه هر دفعه ماچ میکردم از گردن مخملت

میومدی میچسبیدی به منو منم با بوسام تورو لوس میکردمت

تن تو بود داغ داغ داغ گرماش مثله چراغ داغ باغ

نفسات میخورد به گوش منو اره درست مثله پیغام شادباش

شب تا صبح با ستاره ها میخندیدیم با یه واژه تا

بپیچه همه جا صدای ما ابری نبود اخه واسه ما بباره

 
 

این چیه یه کمر باریکه  / این چیه یه اتاق تاریکه

این چیه این منم اینورم میپرم / میکنم دزدکی لبهاتو

 

میدونم عینه تو تو دنیا 10 تا نیست

اگه بسازن شبیه تو کاملا عینه تو مثل تو حتی نیست

وقتی تو با منی هر روز میشه فردام بیست

 اینو بدون که من تا اخر عمرم با توام نمیکنم دیگه من حتی ریسک

اخه با صدای تو و نگاه تو من شارژ میشمو شاد میشم

خاطرات خوبم بدون تو به جون تو پاک میشنو خاک میشن

واسه تو مردمو واسه تو خوندم بسه از رقصت دارم داغ میشمو اب میشم

 

 

این چیه یه کمر باریکه  / این چیه یه اتاق تاریکه

این چیه این منم اینورم میپرم / میکنم دزدکی لبهاتو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, ] [ 23:28 ] [ امیر ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. قصد این وبلاگ تهیه مطالب مورد نیاز شما در رابطه با کامپیوتر,اینترنت,موبایل,رپ,ترانه,و...است. اگر نیاز به هرگونه نرم افزار و موزیک یا فیلم و عکس و...داشتید در قسمت نظرات قید کنید تا من آنرا پس از تهیه در وبلاگ آپلود نمایم. با تشکر
امکانات سایت

آی پی رایانه شما :

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 5543
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



<--شروع کد تغییر شکل موس -->

<-PollName->

<-PollItems->




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما